Busi Antónia vagyok és már több mint tíz éve dolgozom home office-ban vállalkozásokat segítve a pénzügyeik kuszaságát helyretéve, marketing tanácsadással és az adminisztráció megkönnyítésével.
Nincs lehetőséged 8 órában alkalmazni valakit? A feladatok már túlnőttek rajtad? Ráadásul egyszerre lenne szükséged adminisztrátorra, pénzügyesre, marketingesre és még egy grafikus is jól jönne? A vállalkozásomat azért hoztam létre, hogy az ilyen helyzeteket költséghatékonyan kezeljem számodra. Neked ténylegesen csak annyit kell fizetned, amennyi munka elkészült.
Amiben segíteni tudok neked:
- pénzügyek
- adminisztráció
- szövegírás
- hanganyagok gépelése
- online marketing tippek, ötletek
- közösségi média megjelenés
- weboldal készítés
- független pénzügyi közvetítés
Nálam minden segítséget megtalálsz, hogy vállalkozásod működése zökkenőmentesen és költséghatékonyan haladjon.
Vigyük sikerre együtt a vállalkozásod!
RÓLAM MONDTÁK
“Antóniával több, mint 4 éve dolgozom együtt. Ha pár szóval kellene jellemeznem: lényeglátó, igényes, pontos. Pillanatok alatt megtaláltam vele a közös hangot, mert rendkívül gyors gondolkodású, tapasztalt és precíz szakember.”
– Dr. Vági-Tóth Lilla e.v. –