Busi Antónia vagyok és már több mint tíz éve dolgozom home office-ban vállalkozásokat segítve a pénzügyeik kuszaságát helyretéve, marketing tanácsadással és az adminisztráció megkönnyítésével.
Nincs lehetőséged 8 órában alkalmazni valakit? A feladatok már túlnőttek rajtad? Ráadásul egyszerre lenne szükséged adminisztrátorra, pénzügyesre, marketingesre és még egy grafikus is jól jönne? A vállalkozásomat azért hoztam létre, hogy az ilyen helyzeteket költséghatékonyan kezeljem számodra. Neked ténylegesen csak annyit kell fizetned, amennyi munka elkészült, nem fizeted az ebédidőt, vagy azt, amikor éppen nem tudsz feladatot adni… Nem kell járulékokat fizetned, és még a könyvelőt sem terheled a bérszámfejtésekkel, ami neked további költség lenne.
Amiben segíteni tudok neked:
- pénzügyek
- adminisztráció
- szövegírás
- hanganyagok gépelése
- online marketing tippek, ötletek
- közösségi média megjelenés
- weboldal készítés
- független pénzügyi közvetítés
Nálam minden segítséget megtalálsz, hogy vállalkozásod működése zökkenőmentesen és költséghatékonyan haladjon.
Vigyük sikerre együtt a vállalkozásod!
RÓLAM MONDTÁK
“Antóniával több, mint 4 éve dolgozom együtt. Ha pár szóval kellene jellemeznem: lényeglátó, igényes, pontos. Pillanatok alatt megtaláltam vele a közös hangot, mert rendkívül gyors gondolkodású, tapasztalt és precíz szakember.”
– Dr. Vági-Tóth Lilla e.v. –